miercuri, 11 martie 2009

Cu dricul la Balcaniada!

Suntem siguri ca un nou episod din aceasta Commedia dell'arte o sa va amuze.

Nu a trecut mult timp de cand lotul national a efectuat o deplasare la balcaniada cu o masina pusa la dispozitie de federatie. Nu orice masina, un dric folosit sa care mortii.
Pare incredibil? Ia sa auzim ce declara Vasile Selejean pentru ziarul "Sportul Romanesc"

E adevarat ca la balcaniada ati deplasat lotul intr-un dric, chestiune probabil unica in lume? E adevarat.
Dar ce sa facem daca banii de la buget ii numaram pe degete.


Ati avut totusi un buget de 300.000.000 de lei.
Dar s-au dus pe Turul Romaniei. In rest ne descurcam si noi cum putem. Unul dintre sponsorii nostri, un antreprenor de pompe funebre, ne-a oferit acest dric, unul modern, un BMW modern

Vi se pare ireal nu este asa?
Sa va aducem aminte faptul ca Selejean a reusit sa il faca pe fiul sau Radu maestru al sportului fara ca acesta sa fi contribuit cu nimic la ciclismul romanesc.
Raspunsul lui Vasile Selejean, pus in fata acestei dezvaluiri, este absolut incredibil:

"Recunosc, a fost o greseala imensa. Pe de o parte, nu cunosteam regulile ministerului in aceasta privinta, pe de alta, cand am semnat hartiile, ma aflam in spital, sub efectul sedativelor.Dar am revenit, am retractat totul"

Intelegeti. A fost prins, a retractat totul si e nevinovat.

Mai multe in articolul de mai jos.

10 comentarii:

  1. Imi explodeaza capul!!!!!!
    Huooooo!!! Nu va mai ajunge jeguri ordinare ce sunteti!
    Va bateti joc de niste pusti care isi doresc sa faca performanta. Le luati painea de la gura sa va imbuibati voi.
    De ce nu arunca cineva o grenada in cuibul ala de vipere?

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca banul a mers pe turul romaniei. Acolo se spala banul gros

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut ciclism 8 ani, am facut parte din lotul national, am facut deplasari cu lotul si in romanica si in "strainatate", niciodata nu pot spune ca am fost cazat intr-un loc deosebit, nu asta e ideea, dar sa fiu transportat la o competiti externa cu un dric.... nu am avut aceasta oportunitate si nici nu imi doresc. Faptul ca am facut sport din placere a compensat celelalte nejunsuri. Sant dezamagit ca sa ajuns in situatia asta, si ca in loc sa preogresam noi dam inapoi. Ar trebui sa sprijinim tinerele talente, sa-i aducem la sport nu sa-i indepartam, sa fie dezgustati, sa plece in viata dezgustati in vitata, sau chiar mai rau sa-i facem pe tot fotbalisti!
    Am avut parte de un mare antrenor, Radu Vasile de la Stirom, si ii multumesc pentru lucrurile invatate.

    Ciclismul este un sport complex si ar trebui practicat!

    cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa sti ca radu vasile este cel mai adevarat frate,sa zbatut to timpul pt baietii lui...si eu am facut cu alunita,nica,mielu...raducan,prisecariu tehutu,oros,grigorici,din generatia asta sant...ciocan,eu am mers cu dricul lu neagoe:D...in grecia:))...a fost distractiv sa mergem dupa cosciuguri grecesti sa vada cum sant intre competitii...avea de gand sa ia unul acasa cu noi...diurna la el a ramas.

    RăspundețiȘtergere
  5. alunita,nica,mielu,ureche, dupa anitra, grasu, dinuleasa, frumoasa echipa era la stirom, si uniti si o echipa buna, si un conducator bun!!!

    oameni de valoare au stiu sa stea departe de conducerea federatie, au stiut sa isi formeze un colectiv unit la nivelul clubului si sa realizeze mai multe acolo!

    salutare !

    RăspundețiȘtergere
  6. adevarat ati vorbit amandoi,sa traiasca nea Radu Vasile!!!!
    nica-mare sprinter=politist
    alunita-contratimp,sprinter,catarator...ciclist complet=taximetrist
    mielu-contratimp,fond
    alifie,oase,baieti de treaba toti,ne-am inteles super cu ei,eu si catalin raducan am copilarit impreuna in ciclism asi putea spune,rivali dar totusi prieteni.aveam cate o cursa doua pe saptamana inainte...de un timp sa stricat totul...incet incet...de ce oare?

    RăspundețiȘtergere
  7. Intru si eu in clubul pro nea Radu Vasile. Mare om, mare caracter. Jos palaria! Tot respectul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca este asa mare caracter "nea Radu Vasile" de ce a ajuns ciclismul in situatia asta, de ce turul Romaniei este incer pe fiecare an, de ce talentele nu sunt stimulate, de ce se merge la competiti externe cu "dricul", si multe alte intrebari, eu cred ca acest sport chiar este "pe ultimul drum".

    Pacat!

    nu stiam ca alunita este taximetrist, nici o munca nu este rusinoasa!

    un fost coleg a lui alunita, nica, alifie si fratele lui fenta, tiganu, torek, radulescu, oase, grasu, anitra, etc.

    RăspundețiȘtergere
  9. pai frate...nu este nici o munca o rusine...dar daca vedeai ce facea alunita pe velodrom la atena ...la bulgari,cat de talentat era ti-ar fi parut rau ca a ajuns doar un taximetrist.privache florin la fel,un ciclist adevarat,care el este adevaratul castigator de tur al romaniei,nu basinica ala de anghelache...ciocan...carora le dadea rusine,nu a avut sanse egale,Santa Petre,Adam,Dinu,Mascota...zaharia codrut,Mainea..care a murit...adevarate talente ale sportului cu 2 roti.

    RăspundețiȘtergere
  10. concluzia sa fie ca nu se mai face sport acum?

    RăspundețiȘtergere